همه چیز درباره هر چیز!

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلام و به این متن کوتاه خوش آمدید

راهنما و در این ویدئو قصد داریم با انواع لولا آشنا شویم

و ما در مورد رایج ترین نوع بحث خواهیم کرد

انواع تغییرات اکنون در انواع مختلف و مختلف تغییر می کند

برنامه ای را که متداول ترین نوع موتور برای رها کردن خانه نامیده ایم

در این ویدئو با شروع اولین بودجه موتور احتمالاً وجود دارد

اندازه متداولتر او را در خانه پیدا کردم تا به پارک بودا ما متصل شود

کفش روی مواد غذایی درب های داخلی و خارجی همچنین روی پنجره های پنجره های مختلف

مس و سایر قطعات 40 تایی

فعالیتهایی را ادامه می دهد که گاهی اوقات به عنوان معلمان پیانوی متداول شناخته می شوند

کفش برای اطمینان از پیانو کمی که در شبکه های مختلف یکی از ما موجود است

قبل از اینکه بتوانید پاک کنید ، کاملاً رایج نیستند و می توان آنها را به اینترنت منتقل کرد

سیمها یا بلند و کشیده است

نقاشی ها یا تصویر را به عنوان نام

پیشنهاد می شود مانند حرف C باشد منشا داروخانه ادامه دارد

قاب درب در حالی که قسمت عمودی به درب پیچ می شود لولا ها هستند

معمولاً به عنوان درب گاراژ به منظور اتصال فقط درب و برای سایر مشاغل کاربردی یا

namenda لولاها نیز کاملاً رایج هستند و معمولاً در حال حرکت به سمت دیگر هستند

بعدی لولاهای دروازه نیز بسیار معمول هستند

لولاهای دروازه مخصوصاً طراحی شده اند تا بتوانند به راحتی به آنها متصل شوند

اسب گرد یا می توان آنها را روی پردازنده مربع سوار کرد ، گیوتین دارای دو عدد است

آب و پیچ سیاه و سفید L شکل آنها در ستون حصار و یک برگ ذوب شده اند

با جوابی متناسب با سلامتی اتوبوس اول و دوباره مناسب است

نوع متداول دیگر شستشو است این نوع ویژگی به a نیاز ندارد

استراحت کنید زیرا آنها به اندازه CD های مجاز نیستند که قبلا در مورد آنها بحث کردیم

درهای جوان مبتنی بر نور و ساخت جعبه

بعدی یکی از بیشتر سازگار است

لبه های محبوب PI یک طرف است که برای شما در یک درب روکش طراحی شده است

کلاً یکبار جیب لولا را در قسمت بالا قرار دهید و یک قسمت دیگر را آب دهید

اینچ خم شده و تعداد معدودی از کوه برای آموزش نتیجه معکوس رهبران مهارت است

نینجا

اگر نکته ای را برای شما ترجیح می دهید زمان کاملاً رایج دیگری نیز وجود دارد

شما درب را به طور خودکار می بندید زمان بسته شدن سلول را در نظر بگیرید

یک چشمه نور درون گرد و غبار مرگ است و می توانید بهار آنها را در

تصویر نشان داده شده در اسلاید این نوع لولا را می توان برای هر نوع استفاده کرد

doilies پوشش زندگی بسیار ممنونم

 

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

از نزدیک به لولا نگاه کنید زیرا می دانید طیف گسترده ای از لولا در دسترس است

ویژگی ها و ویژگی های مختلف بنابراین بسیاری از موارد وجود دارد که باید در نظر گرفت

هنگام طراحی در لولا

بنابراین برای تعیین این که چه مقدار بار باید لولا تحمل کند ، باید از خود بپرسیم a

تعداد س questionsالات مرکز جاذبه در ورودی چقدر است

چه بار دیگری اعمال خواهد شد آیا تجهیزات بر روی در نصب خواهد شد

مردم به در باز می آویزند

محاسبات نظری وجود دارد که می تواند در مورد بارها و نقاط قوت انجام شود

اما بهترین کار این است که هر زمان ممکن است لولا را در برنامه خاص خود آزمایش کنید

آیا می توانیم از یک لولای مخفی و یا نصب شده خارجی استفاده کنیم که چقدر می توانید فضای ذخیره سازی داشته باشید؟

یک لولای مخفی از داخل و یا داخل محفظه می توانید یک فضای بیرونی تمیز تهیه کنید

پنل و با از بین بردن نقاط حمله برای خرابکاران ، امنیت را بهبود می بخشد

لولای خارجی بیشترین مقاومت را دارد و می تواند باعث باز شدن بیشتر در شود

همچنین در هر زمان از طراحی متناسب با برنامه آسان تر است

روند

در لولاهای پنهان شده درب باید تا چه اندازه در 130 درجه محدود شود

زاویه باز لولا های نصب شده خارجی امکان 180 درجه یا بیشتر را دارند

توانایی باز نگه داشتن درب بدون اینکه کسی آن را نگه دارد لازم است

اگر این مورد است ، به استفاده از یک اینچ دیتان فکر کنید

یا لولای اصطکاک

شما

حذف سریع درب برای سریع و کامل حذف سریع درب است

دسترسی به داخل کابینت مورد نیاز است برای این ما موارد زیر را داریم

گزینه ها لولاها را بلند می کنند

لولا با پین جمع شونده یا متحرک

سنجاق لولا بهار چوبی

و لولای کلیک ما

مشخصات و مشخصات لولا و محفظه باید با محیط زیست مطابقت داشته باشد

شرایط انتخاب مواد شما را در ارزیابی مواد مورد نیاز تعیین می کند

دامنه دما را در معرض تابش شیمیایی اشعه ماورا بنفش و رطوبت قرار دهید

شرایط محافظت ، انتخاب شما با استفاده از لولا را تعیین می کند

توجه به نفوذ گرد و غبار و آب

چگونه لولا نصب می شود ساخت و نصب را در نظر بگیرید

با دقت پردازش می شود که قطعات لولا به در و قاب در کنار هم مونتاژ شوند

در همان زمان یا در مکان های مختلف و یک نمونه بعد سوراخ های شکاف دار خواهد داشت

به جبران تغییرات تولید کمک کنید

امیدوارم این ارائه کوچک ایده ای در مورد طراحی در a به شما ارائه دهد

در برنامه شما که برای امروز است ، لولا می کنید دفعه بعد می بینیم

 

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

انواع لولاها

انواع مختلفی از لولاها ارائه شده توسط guden انواع مختلفی دارد

لولا های موجود چگونه می توانید لولای مناسب برنامه خود را انتخاب کنید

مواردی که باید در نظر گرفت بار مواد و نوع بار لولا است

وزن درب بار است که نشان می دهد لولا به چه میزان قوی نیاز دارد

برای تحمل وزن درب ، بار ممکن است بسته به مرکز آن متفاوت باشد

اگر تجهیزات بر روی درب نصب شود و اگر افراد یا اشیا دیگر جاذبه داشته باشند

آویزان از درب مواد نشان می دهد که لولا از چه ساخته شده است

انتخاب مواد شما به مقاومت مورد نیاز و همچنین به میزان آن بستگی دارد

محیط شیمیایی دما شیمیایی اشعه ماورا بنفش و رطوبت شایع ترین است

انواع مواد استفاده شده از جنس استنلس استیل برنز 300 3 یا 50 52 است

آلومینیوم و پلاستیک متداول ترین نوع لولا درب متحرک است

لولا ثابت لولا درب لولا مخفی و لولا سفارشی بنابراین از خود بپرسید

اگر بله یک لولا را از لولا جدا کنید ، آیا این یک درب قابل جابجایی است؟

یک لولای درب متحرک است که توسط قطعات جداگانه زن و مرد مشخص می شود

لولای گلوله شبیه گلوله ای است که این لولا به طور خاص برای آن طراحی شده است

کاربردهای جوشکاری لولای پرچم به دلیل ظاهر پرچم مانند آن شناخته می شود

لولای بلوک به دلیل شکل بلوک شناخته شده است و دارای سوراخ هایی در قسمت پایین برای نصب است

لولا های لچک به لچ های فنر نیز معروف هستند که پین ​​جمع شونده آن می تواند ایمن باشد

درب لولا سریع آزاد می تواند در هر دو جهت باز شود تا به راحتی آزاد شود

لولا از کاربرد آن یک لولای پین متحرک دارای یک سنجاق آزاد برای آزاد کردن است

برگها را بگذارید و اجازه دهید جدا شوند وگرنه می توانید از خود بپرسید این برای یک خواهد بود

لولاهای پیانوی درب ثابت به دلیل طول طولانی که معمولاً دیده می شوند شناخته می شوند

در پیانوها آنها وزن را به طور مساوی در طول برنامه ای که لولا است ، توزیع می کنند

سنتی ترین لولا و به طور معمول در خانه در یک فنر دیده می شود

لولا برای باز کردن یا بستن فنر لود می شود تا یک لولا متوقف شده طراحی شود تا متوقف شود

در زاویه 90 درجه در لولای E با شکل T شناخته می شود و یک لولای بند شناخته می شود

بند آن مانند شکل یک لولای دو عملکرده برای درب های صفحه نمایش و

آیا تقسیم کننده اتاق لازم نیست که لولا پنهان شود لولا مخفی پنهان است

آنها فضای بیشتری از کابینت را از لولاهای سنتی اشغال می کنند

دارای ظاهری خوابیده و امنیت بیشتری را ایجاد می کنید که لولای پنهان است

لولای مخفی که در کابینت ها محبوب است لولای نامرئی نیز به عنوان a شناخته می شود

لولا سس نیاز به لولا ویژه درخواست لولا سفارشی

شما

guden تمام این قطعات را دارد و گزینه ای برای گمرک است

به سادگی تماس بگیرید

 

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

سئو کردن صفحات دسته بندی

دسته بندی مطالب برای ایجاد یک ساختار مشخص در سایت از این جهت مهم و ضروری است که ساختار سایت هم برای کاربران برای جستجو کردن بین مطالب و صفحات سایت و هم برای موتورهای جستجو اهمیت دارد. زمانی که صفحات دسته بندی شده باشد موتورهای جستجو درک بهتری از سایت شما خواهد داشت و در نتیجه این کار تاثیر مستقیم روی سئو سایتتان دارد. در این مقاله به صورت کامل در مورد سئو دسته بندی صحبت می کنیم. اجرای مراحل زیر به شما در سئو کردن صفحات دسته بندی به صورت زیر است:

 

کلمه صحیح برای سئو کتگوری پیدا کنید.

مهم ترین اقدام در سئو کردن صفحات دسته بندی سایت که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید نیاز کاربر چیست؟ یعنی زمانی که کاربر در اینترنت کلمه ای یا عبارتی را جستجو می کند، باید بتوانید تشخیص دهید که کاربر دنبال یک صفحه دسته بندی محصول است یا یک مقاله در مورد محصول؟ که البته منظور این است که کاربر دنبال یک دسته بندی محصول است، نه صفحه اصلی یک محصول. پس سوال مهم این است که نیاز کاربر را چگونه نیاز کاربر را تشخیص دهیم؟

قدم اول در تشخیص نیاز کاربر این است که خودتان را جای کاربر بگذارید و حدس بزنید که نیاز او چیست؟ یا به دنبال چه چیزی می گردد؟ برای مثال زمانی که کاربر عبارت “خرید موبایل” را جستجو می کند، می خواهد انواع مختلفی از گوشی های موبایل با برندها و قیمت های مختلف را ببیند و در نهایت تصمیم بگیرد که کدام محصول را می خواهد بخرد. پس باید صفحه دسته بندی محصولات را سئو کنیم و نه فقط یک صفحه از یک برند مشخص.

قدم دوم کمک گرفتن از گوگل است. کلمه کلیدی مورد نظرتان را در گوگل سرچ کنید و ببینید سایت رقبا روی چه کلمه یا کلماتی سایت و صفحه مورد نظر محصول را سئو کرده اند. برای مثال برای عبارت کلیدی “خرید موبایل” می بینید که معمولا همه سایت های رقیب روی کلمه خرید لپ تاپ صفحات دسته بندی یا صفحه اصلی سایت را سئو کرده اند. اما چرا صفحه اصلی سایت؟ صفحات اصلی سایت هم در برخی مواقع صفحات دسته بندی محصولات یا مقالات را هم دسته بندی می کند تا کاربران راحت تر به نیازشان دسترسی داشته باشند و هم کاربران جدیدی که وارد سایت می شوند، در همان صفحه اصلی دسته بندی را می بینند. این اتفاق باعث افزایش ترافیک سایت می شود.

اما ممکن است یک سوال مهم پیش بیاید؛ اگر زمان جستجو در صفحه اول گوگل، دسته بندی وجود نداشته باشد تکلیف چیست؟

در صورتی که زمان جستجو عبارت یا کلمه کلیدی در صفحات اول وجود نداشت و رقبا از آن استفاده نکرده بودند، به این معنی نیست که این کلمه برای سئو کردن مناسب نیست. ممکن است این کلمه یا عبارت را سایت های دیگر به آن توجه نکرده اند یا در آن زمان این کلمات مناسب نبودند. پس به اصل اول بر می گردیم که باید نیاز کاربر را تشخیص دهیم.


تجربه کاربری صفحه دسته بندی را بهینه کنید.

بهینه کردن صفحات دسته بندی و بهبود تجربه کاربری از جمله نکات فنی است که در بهبود وضعیت سایت و افزایش ترافیک سایت تاثیر داشته باشد. منظور از بهینه کردن تجربه کابری این است که کاربر با سرچ و کلیک اول سریعا به نتیجه مورد نظرش برسد. معمولا صفحات دسته بندی به ویژه دسته بندی مقالات با افزایش نرخ پرش روبرو می شود. همین موضوع باعث می شود که صفحات دسته بندی شده در لینک های ۳ تا ۱۰ موتورهای جستجو قرار بگیرند. (دلیل ذکر این موضوع این است که روی لینک های ۴ به بعد گوگل معمولا کمتر کلیک می شود و نرخ ورودی آن ها به تدریج کاهش می یابد.) در خیلی مواقع کاربران به دنبال نتیجه مورد نظرشان هستند و حوصله گشتن بین صفحات مختلف و صفحات دسته بندی را ندارند.

برای مثال اگر یک سایت آموزشی دارید، تصمیم می گیرد که کلمه “آموزش تولید محتوا” را برای صفحه کتگوری بهینه کنید. زمانی که همین یک صفحه را برای بهینه کردن انتخاب کنید کاربران پس از جستجوی عبارت آموزش تولید محتوا دنبال یک مقاله پایه و اصولی هستند که از ابتدا توضیح دهد تولید محتوا چیست؟ چرا تولید محتوا اهمیت دارد؟ انواع محتوا چیست؟ و … . کاربر زمانی که عبارت آموزش تولید محتوا را جستجو می کند با ۲۰ مقاله در مورد تولید محتوا روبرو می شود. به نظرتان تک تک ۲۰ مقاله را می بیند و صفحات را باز می کند؟ در چنین مواردی کاربر گیج می شود و دوباره نرخ پرش افزایش پیدا می کند.

پس راه حل چیست؟

باید صفحه “تولید محتوا چیست؟” یا “اهمیت تولید محتوا” را بهینه کنید. چگونه؟ مقاله “تولید محتوا چیست؟” را به عنوان اولین مقاله در صفحه دسته بندی قرار دهید تا کاربر پس از جستجو با اولین مقاله مبتدی روبرو شود. پس از آن مقاله های اهمیت تولید محتوا، روش های تولید محتوای بهینه، تاثیر keyword stuffing در تولید محتوا، ابزار مهم در تولید محتوا و … را در صفحه دسته بندی قرار دهید تا برای دفعات بعدی هم ترغیب شود مقالات را به صورت مجزا و به ترتیب دنبال کند.

این کار باعث می شود اولا هر مقاله دسته بندی داشته باشد، دوما کاربر سریع تر به مقاله یا صفحه مورد نظرش برسد، سوما باعث افزایش ماندگاری کاربر در دفعات بعدی ورود به سایت می شود.

 

سرعت صفحات دسته بندی را بهینه کنید.

صفحات مختلف سایت دارای دسته بندی های مختلف و از طرفی صفحات دسته بندی محصول دارای محصولات و مقالات زیادی است که معرفی شده اند.

پس از این که روی صفحات دسته بندی کلیک کردید مجموعه ای از محصولات را می خواهید ببینید. یعنی بعد از باز کردن هر صفحه دسته بندی سایت باید برای هر محصول یک درخواست به سرور ارسال کند تا نام محصول، خصوصیات محصول، و احتمالا قیمت آن یا مقاله ای در مورد آن نمایش داده شود. این اتفاق باعث می شود که سرعت صفحات زمان بارگذاری کاهش پیدا کند و در نتیجه رتبه سئو سایت افت کند. در این مرحله باید سرعت سایت را از طریق بهینه کردن حجم تصاویر، کاهش درخواست هایی که برای سرور ارسال می شود، استفاده از تکنیک lazy loading، استفاده از نرم افزار GT Metrix پیشنهاد می شود. در قدم اول پیشنهاد می کنم مقاله “آموزش سرعت سایت” را مطالعه کنید.

 

توضیحات متا برای سئو کردن دسته بندی

نوشتن توضیحات را برای سئو کردن دسته بندی فراموش نکنید.
یکی از راه کارهایی که توسط آن می توانید صفحات را قدرتمندتر کنید، نوشتن توضیحات یا متن سئو شده به صفحه دسته بندی محصولات یا به صورت جزئی تر برای محصولات اضافه کنید. بهتر است برای نوشتن توضیحات در بالای محصول یا زیر محصول حدود ۱۰۰ الی ۵۰۰ کلمه در مورد محصول بنویسید.

البته منظور از تولید محتوا برای محصول نوشتن توضیحاتی است که برای کاربر مفید باشد. این محتوا می تواند در مورد نحوه استفاده از محصول، یا توضیح در مورد جزئیات محصول باشد تا کاربر انتخاب راحت تری داشته باشد. اضافه کردن توضیحات باید در جهت بهبود تجربه کاربری و افزایش رضایت کاربر باشد نه فقط سئو کردن کتگوری. پیشنهاد بهتر این است که برای بهبود تجربه کاربری متن را در انتهای همه محصولات و پس از بارگذاری تصاویر اضافه کنید.

برای مثال می توانید در ابتدای صفحه دسته بندی محصولات یک متن سئو شده در حدود ۳۰ کلمه بنویسید. این محتوا هر چه روان تر و کاربردی تر باشد کاربر برای دیدن ادامه صفحات و محصولات بیشتر ترغیب می شود. زمانی که کاربر در ابتدای مقاله یا توضیحات یک متن کاربردی بخواند که در سطح مبتدی و مقدماتی باشد، ارتباط بیشتری با سایت برقرار می کند و زمان ماندگاری کاربر در سایت افزایش پیدا می کند. این کار هم به نیاز کاربر جواب می دهد و هم برای سئو کتگوری سایت کمک کننده است.

 

لینک سازی داخلی برای سئو دسته بندی (Category)

یکی از راه کارهای دیگر برای افزایش قدرت صفحه، استفاده از تکنیک لینک سازی داخلی است. اما از کجا لینک بگیریم؟

از منو لینک بگیرید: صفحات دسته بندی سایت یکی از مهم ترین صفحات سایت است و به همین دلیل می توانید لینک صفحه دسته بندی را در منو صفحه اصلی سایت قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی با قدرت و هدفمندی بهتری انجام می شود.
از صفحات محصول لینک بگیرید: یکی از بهترین روش های سئو دسته بندی محصولات، لینک دادن از همه محصولات به محصولات جداگانه در هر محصول است.
به مقالات لینک بدهید: برای این کار می توانید به مقالات مبتدی و تخصصی سایت لینک بدهید. این لینک سازی داخلی باعث افزایش زماندگاری کاربر در سایت (Dwell Time) می شود.
عنوان و توضیحات متای دسته بندی (Category) را سئو کنید.

نمونه یک لینک سازی داخلی خوب را می توانید در فروشگاه فرش ماشینی دکتر فرش ببینید.


لینک سازی داخلی برای سئو دسته بندی

شاید این سوال پیش بیاید که نوشتن عنوان و متا دیسکریپشن برای صفحات دسته بندی چه فایده ای دارد؟ صفحات دسته بندی مگر در نتایج دیده می شوند؟ بله وقتی کاربر محصول یا مقاله ای را جستجو می کند، در صورتی که عنوان و توضیحات متا را سئو کرده باشید، صفحه کتگوری محصولات هم در صفحه نتایج دیده می شود. پیشنهاد می کنم مقاله “تاثیر متای توضیحات روی سئو سایت” را مطالعه کنید. نوشتن توضیحات متای اصولی و خوب و عنوان جذاب تاثیر زیادی روی افزایش یا کاهش نرخ کلیک دارد. اگر سایت فروشگاهی دارید، در متای توضیحات از عباراتی مانند “قیمت لحظه ای محصول”، “تخفیف یلدایی”، “تخفیف نوروز”، یا اگر سایت آموزشی دارید از عباراتی مثل “چک لیست آموزش برنامه نویسی”، “راهنمای جامع”، “آموزش جامع”، “آموزش صفر تا ۱۰۰ ” استفاده کنید.

 

آدرس URL صفحات دسته بندی را سئو کنید.

دلیل نوشتن آدرس URL مناسب برای صفحات کتگوری هم برای جستجو و درک بهتر موتورهای جستجو و هم به افزایش اعتماد کاربر و مخاطبان کمک می کند. برای مثال اگر سایت فروشگاهی دارید: برند محصول/اسم محصول/آدرس سایت.

 

تاثیر BreadCrumbs را نادیده نگیرید.

برد کرامب یا خرده نان لینک هایی هستند که به کاربر موقع جستجو نشان می دهد که در چه صفحه ای قرار دارند. این تکنیک علاوه بر ایجاد یک ساختار مشخص و معین، باعث ایجاد یک لینک سازی قدرتمند و هدفمند روی صفحات محصول و روی صفحات اصلی سایت می شود. این لینک سازی ها باعث ورود سریع و هدفمند کاربران به صفحات دسته بندی (کتگوری) می شود.

 

افزایش اعتبار صفحات با بروز رسانی ممکن می شود.

از آن جا گوگل کاربر محور است و می خواهد جدیدترین و کاردبردی ترین جواب را به کاربر نشان دهد، شما به عنوان صاحب سایت باید به روز باشید. حتی زمانی که یک محصول جدید وارد می کنید، مقالات یا توضیحات قبلی را ویرایش می کنید، گوگل این اقدام را به روز رسانی تلقی می کند و اعتبار بیشتری به صفحات دسته بندی می دهد. به همین دلیل بهتر است محصولات و مقالات را یک باره منتشر نکنید و در زمان های مختلف منتشر کنید.

 

اشتباهات رایج در دسته بندی محصولات

آن چه که در مقاله گفته شد در مورد ایجاد دسته بندی برای محصولات و اهمیت پرداختن به این کار است. اما گاهی ممکن است اشتباهاتی در دسته بندی محصولات باعث تاثیر عکس شود و زحمتتان به باد برود. از جمله اشتباهات رایج در categoty محصولات به شرح زیر است:

ایجاد تگ و دسته بندی تکراری برای صفحات: یکی از بیشترین اشتباهاتی که در کتگوری محصولات استفاده می شود، استفاده از تگ و برچسب های تکراری برای صفحات دسته بندی مقالات یا محصولات است. زمانی که از برچسب تکراری استفاده کنید دو کلمه کلیدی یکسان خواهید داشت که به این کار کنیبالیزشن (Cannibalization) می گویند. وجود این صفحات باعث کاهش قدرت سئو سایت می شود. راه حل برای جلوگیری از این کار استفاده از “تکنیک No Index” کردن است. با این راه حل گوگل صفحه دسته بندی را بررسی و ایندکس نمی کند و فقط مقاله شما را با یک کلمه بهینه می کند.
ایجاد صفحات دسته بندی خالی: برخی از متخصصان سئو گمان می کنند ایجاد صفحات با دسته بندی های جداگانه در ابتدای کار باعث آسان تر شد کار خواهد شد، اما این کار باعث ایجاد صفحات خالی سئو (opphan page) می شود و قدرت سئو سایت کاهش پیدا می کند.

منبع: کلیک اول

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

با توجه به محوب شدن محصولات 1000 شانه ما قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان برای شما آماده کرده ایم. امروزه یکی از پر فروش ترین و به روز ترین فرش ها ،فرش 1000 شانه می باشد که با توجه زیبایی منحصر به فرد آن به فرش های دستباف گونه مشهور هستند.

اما نکته ی مهمی که ذهن افراد این روزا ها به خود مشغول میکند قیمت فرش ها هست. و این که کجا می توانند یک فرش خوب و با دوام بالا و با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

در این مقاله سعی داریم که درباره ی فرش های 1000 شانه و قیمت آنها توضیحاتی را بدهیم پس همراه ما باشید تا اطلاعات کافی را به دست آورید.

یکی از فرش هایی که توانسته است رضایت کامل مردم را به خود جلب کند و مردم با اعتماد کامل آن را خریداری کنند فرش های 1000 شانه ی کاشان است.

 

قیمت فرش 1000 شانه تراکم 3000 کاشان :

قیمت فرش 1000 شانه برای خرید باید قیمت مناسبی داشته باشد. نوع فرش ها اگرچه نسبت به فرش های 500 شانه و 700 شانه بالا تر میباشد اما نسبت به فرش های 1200 شانه و فرش های 1500 شانه قیمت مناسب تری را دارد .

همچنین می توان گفت که فرش های ماشینی را با قیمت های متفاوتی می توان یافت اما این قیمت ها وابسته به تراکم آن ها میباشد. هرچی تراکم این فرش ها بالا تر برود قیمت آن ها نیز بیشتر میشود .

اما برخی از کارخانه ها فرش هایشان را به قیمت ارزان تری به فروش میرسانند و البته پایین بودن قیمت فرش های ماشینی به دلیل بی کیفیت بودن آن ها نیست.

برخی از کارخانه ها و تولیدی ها فرش هایشان را به وسیله ی فروشگاه های آنلاین به قیمت درب کارخانه به فروش میرسانند و تنوع و رنگ بندی فرش ها در این فروشگاه های آنلاین بسیار زیاد میباشد.

شما میتوانید به راحتی بدون این که هزینه ای برای رفت و آمد هدر بدهید و بدون خستگی سفر فرش مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

 

خصوصیات فرش 1000 شانه ی کاشان :

این فرش ها با یکی از بهترین نخ های فرش ماشینی یعنی اکریلیک هت ست شده به بافت می رسد. و ضمانت ده سال الی هشت ساله دارد که همین ضمانت میتواند ضامن بافت خوب فرش های 1000 شانه ی کاشان باشد.

یکی دیگر از خصوصیات این فرش بدون پرز دهی و ضد حساسیت بودن این نوع فرش ها میباشد.

همچنین الیاف این نوع فرش ها نرم هستند و دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد. همچنین ریز بافت بوده و زیبایی منحصر به فردی را دارا میباشد دوام بسیار بالا در برابر شست و شو.

 

عامل های موثر در قیمت فرش 1000 شانه ی کاشان :

عامل های بسیار زیادی وجود دارد که در قیمت فرش های ماشینی تاثیر به سزایی را دارند که به چند عامل آن اشاره خواهیم کرد.

یکی از عوامل مهم در قیمت نخ به کار رفته در آن می باشد که تاثیر مستقیم در قیمت فرش های کاشان دارد.

دومین عاملی که تاثیر مستقیم در فرش های ماشینی کاشان دارد شانه و تراکم میباشد. هرچه شانه و تراکم در فرش های ماشینی بیشتر شود قیمت آن نیز بالاتر میرود.

سومین عامل تاثیر گذار در قیمت فرش ماشینی طرح آن میباشد . هرچه طرح فرش های ماشینی زیبا تر و پیچیده تر باشد قیمت آن نیز تغییر میکند..

چهارمین عامل تاثیر گذار بر قیمت فرش ماشینی ابعاد آن می باشد هرچه ابعاد آن بیشتر و بزرگ تر باشد قیمت فرش نیز بیشتر میباشد.

این فرشها با تراکم 3000 و .....با یکی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و با حداقل هشت رنگ طبیعی به بافت می رسند.

بدون پرز و ضد حساسیت و نخ و تار پود آن صد در صد پنبه میباشد.

 

لیست قیمت فرش ماشینی 1000 شانه :

یکی از عواملی که بر قیمت فرش های 1000 شانه تاثیر فراوان دارد ریزبافت بود و طرح و نقش آن است. این نوع فرش ها در تراکم های 3000 و 3600 به بافت می رسد و به صورت گل برجسته و ساده به بافت می رسند.

یکی از مهم ترین عامل هایی که این فرش را با ارزش و با دوام ساخته است الیاف است است.

این الیاف صد در صد اکریلیک هیت ست شده باشند و یکی از بهترین الیاف در بافت فرش های ماشینی هستند. که این عامل تاثیر به سزایی در قیمت آن ها دارد.

 

فروش فرش های کاشان با قیمت مناسب :

با توجه به این که رقابت بین تولیدی هازیاد است. فروشنده ها سعی دارند با گذاشتن قابلیت های ویژه برای فرش های خود مثل قیمت مناسب تر مشتری را به شرکت و تولیدی های خود جذب کنند.

و یکی دیگر از ویژگی هایی که برخی از کارخانه های کاشان دارند ارسال فرش ها به صورت رایگان میباشد که این خود میتواند مشتری های زیادی را به خود جذب کند.

کارخانه های کاشان سعی دارند یکی از بهترین محصولات را به مردم عرضه کنند و همچنین کاشان یک برند جهانی به عنوان شهر فرش برای خود ثبت کرده است.

پس نتیجه میگیریم قیمت مناسب فرش های ماشینی دلیل بر بی کیفیت بودن آن ها نیست و میتوان یک فرش خوب و بادوام و با قیمت بالا را خریداری نمود.

 

تفاوت فرش های 700 شانه با 1000 شانه :

فرش های هفتصد شانه و 1000 شانه دارای ویژگی هایی متنوع میباشند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. ضخامت به کار رفته شده ، فرش های هفتصد شانه بیشتر از فرش های 1000 شانه میباشد.

یعنی ارتفاع خاب فرش های 700 شانه 11 میلی مترست و فرش های 1000 شانه 9 میلی متر میباشد.

از دیگر تفاوت های فرش های 1000 شانه و 700 شانه به ظرافت بافت فرش های 1000 شانه می توان اشاره نمود. هرچه فرش ظریف تر باشد باعث زیبا تر شدن فرش نیز میشود.

فرش های 1000 شانه نازک تر و ظریف تر از فرش های 700 شانه هستند و از نرمی بیشتری برخوردار هستند. فرش های هزار شانه بسیار محبوب تر از فرش های 700 شانه در کاشان و سایر شهر ها میباشند.

 

 

قیمت فرش در کاشان :

همیشه خرید مستقیم از درب کارخانه و تولیدی برای هر کالایی بسیار ارزان تر است . خرید فرش از تولیدی ها و کارخانه های کاشان باعث شده است که مردم با قیمت مناسب تری فرش خود را خریداری نمایند.

با فروش خرید مستقیم از کارخانه و شرکت فروش فرش های کاشان چشمگیر شد. خیلی از فروشندگان فرش ماشینی در سراسر شهر ها اقدام به خرید فرش های کاشان برای مغازه های خود کردند.

و قیمت مناسب فرش های ماشینی کاشان باعث شده است که مردم از سراسر دنیا دست به خرید مستقیم فرش های کاشان بزنند.

و تنوع و رنگ بندی زیاد این فرش ها باعث شده است که مردم با شوق بیشتری دست به خرید این فرش ها بزنند

 

تفاوت ضخامت فرش 700 شانه با 1000 شانه با 1200 شانه :

یکی از تفاوت های فرش های ماشینی با توجه با ضخامت آن ها میباشد. ضخامت فرش را با توجه به شانه ی آن میسنجند که رابطه ی برعکسی با یکدیگر دارند.

با توجه به نکته ی بالا ضخامت فرش های 700 شانه از 1000 شانه و 1200 شانه بیشتر است.

ضخامت فرش های 700 شانه باعث شده است که اغلب مشتریان فرش ماشینی آن را انتخاب کنند و همچنین فرش هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند دوام و ماندگاری بالاتری را دارا میباشند.

 

تاثیر شانه و تراکم در قیمت فرش ماشینی کاشان :

هرچه شانه و تراکم در فرش ماشینی کاشان بالاتر برود قیمت آن نیز بیشتر میشود . تعداد گره های عرضی و طولی فرش های ماشینی بیشتر میشود و فرش ماشینی ریز بافت تر و زیبا تر به نظر میرسد.

برای بالا رفتن شانه و تراکم فرش های ماشینی از الیاف مرغوب تر همچنین دستگاه های پیشرفته تر استفاده میشود. تا یک فرش زیبا و منحصر به فرد را به بافت برسانند.

و میتوان گفت شانه و تراکم تاثیر مستقیمی بر قیمت فرش های ماشینی دارند.

 

خرید فرش 1000 شانه به قیمت درب کارخانه :

این روزها فروشگاه های انلاین زیادی به وجود آمده اند و فرش های زیادی با تنوع و رنگ بندی زیادی را در خود جای داده اند.

همچنین با توجه به بیماری کرونا سفر کردن به شهر هایی مثل کاشان سخت شده است. افراد برای خرید فرش خود می توانند به فروشگاه های معتبر آنلاین سر بزنند.

این فروشگاه ها دسترسی مستقیم با کارخانه ها و تولیدی ها را دارا میباشند. شما میتوانید از طریق خرید از این فروشگاه ها یک فرش 1000 شانه ی با کیفیت با قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

همچنین برخی کارخانه هاارسال رایگان را هم به فرش های خود اضافه کرده اند. شما میتوانید به راحتی فرشی که میخواهید بدون هزینه ای برای سفر کردن و خستگی های ناشی از سفر کردن فرش خود را خریداری کنید.

منبع: رجانیوز

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

معرفی فرش وینتیج

یک مثال ساده از این موضوع می تواند این باشد که در خانه های مدرن نشانه ای از وسایل و اکسسوری های قدیمی و عتیقه می بینیم و با خود فکر می کنیم که قرار دادن آن ها در کنار هم تضاد زیبایی رابه وجود خواهد آورد. فرش وینتیج یا کهنه نما نیز به دنبال همین تفکر و برای داشتن عناصر دکوراتیو کهنه برای زندگی های امروزی مطرح شده که در ادامه به طور کامل آن را به شما معرفی می کنم.


فرش وینتیج یا کهنه نما چیست ؟

به طور کلی اصطلاح وینتیج به وسایل و عناصری گفته می شود که به نوعی عتیقه محسوب شده و از قدمت بسیار بالایی برخوردار باشند. از همین روی به فرش هایی که ظاهری کهنه داشته و شبیه به فرش های بسیار قدیمی باشند فرش وینتیج یا کهنه نما گفته می شود. در تخصص فرش، هرچقدر که یک فرش قدمت بیش تری داشته و به اصطلاح پاخور زیادی داشته باشد از ارزش و قیمت بسیار بالایی برخوردار است اما از آن جایی که فرشی با چنین ویژگی ها قیمت بسیار بالایی خواهد داشت، امروزه فرش های نو را به فرش های قدیمی تبدیل می کنند. در واقع فرش وینتیج همان فرش دستبافتی است که رنگ تازه و اصلی و همینطور تاروپودهای خود را از دست داده و ظاهری قدیمی و سنگ شور پیدا کرده است. بدین ترتیب یک فرش مدرن می تواند به یک فرش کهنه تبدیل شود.

 

کهنه کردن فرش نو

کهنه کردن فرش های نو عملی است که در گذشته نیز انجام می گرفته و با پهن کردن آن در کوچه و خیابان باعث می شدند بر اثر عبورافراد و همینطور آفتاب خوردگی ظاهر فرش تغییر نماید. در آخرین مرحله نیز آن را با آب و چوبک و خاکستر، به دلیل خاصیت قلیایی، می شستند. اما امروزه این کار با نام دواشور کردن شناخته می شود. در این روش از هیپوکلریت کلسیم استفاده شده و باعث می شود الیاف و پشم فرش با از دست دادن فلس و رنگ خود حالت کهنه پیدا کند.

 

کاربرد فرش کهنه نما در دکوراسیون

مسلما در هر فضایی این فرش های ماشینی هستند که شیک و خاص را به وجود می آورند. به خصوص برای ما ایرانی ها فرش یکی از عناصر بسیار مهم و ضروری خانه مسوب می شود. اما ویژگی مهمی که فرش های وینتیج را پرطرفدار کرده در این است که با هر سبک دکوراسیون هماهنگی پیدا کرده و به خوبی در کنار وسایل و مبلمان های مدرن می نشینند. بنابراین خانه چه به سبک مینیمال چیدمان شده باشد و چه به سبک سنتی، به راحتی با یک فرش وینتیج کامل شده و اصالت خاصی پیدا خواهد کرد.

منبع: پی جو

  • مجید قربانی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به معرفی ساروگلوبال می‌پردازیم که ارائه‌دهنده‌ی محصولاتی خاص و باکیفیت در زمینه‌ی یراق‌آلات معماری است. در میان همه‌ی مخاطبان عزیز، به فعالان حوزه معماری، طراحی ساختمان و دکوراسیون داخلی توصیه‌ی ویژه داریم که با این مطلب تا پایان آن همراه باشند.

معرفی ساروگلوبال

شما با سازمانی متعهد در ارتباط هستید. ساروگلوبال فعالیت رسمی خود را از سال 1390 آغاز کرده است. پیشینه‌ی این سازمان موفق، بیش از چهل سال تجربه و تلاش برای ارائه‌ی محصولات باکیفیت است. تعهد این سازمان بر ارائه‌ی محصولاتی کاربردی و هنری برای انواع ساختمان‌ها است. هدف ساروگلوبال از این تعهد، تبدیل شدن به یک منبع جامع، معتبر و مطمئن برای ارائه‌ی انواع یراق آلات معماری است.

ساروگلوبال عرضه کننده باکیفیت‌ترین یراق آلات ساختمان

ساروگلوبال به عنوان یک منبع عرضه‌ی محصولات مرغوب، استاندارد و معتبر، ارائه دهنده‌ی دو برند «سارو» و «لومباردی» است. این محصولات در چند دسته بندی از جمله «یراق درب»، «یراق کابینت» و «اکسس کنترل» موجوداند. تلاش این مجموعه بر فراهم کردن محصولات و تجهیزاتی باکیفیت و درعین حال زیبا برای افزایش کیفیت کاربری بخش‌های ساختمانی و طراحی داخلی است.

معرفی محصولات ساروگلوبال

توضیحی درخصوص محصولات ساروگلوبال لازم است. برند سارو بیشتر شامل کالاهایی است که هم کاربردی، هم تخصصی و هم مقرون به صرفه هستند. درحالی‌که لومباردی بیشتر به مشتریانی توصیه می‌شود که محصولاتی لوکس را می‌پسندند. چنان که گفتیم، محصولات ساروگلوبال عمدتا شامل یراق درب، یراق کابینت و اکسس کنترل است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یراق درب

یراق درب شامل همه‌ی ابزار و تجهیزاتی است که می‌توانند بخشی اصلی از ساختار درب باشد یا امکانی بر آن بیفزایند. هردو برند سارو و لومباردی محصولاتی در این حوزه دارند که ساروگلوبال کوشیده ضمن تنوع، مرغوب‌ترین آن‌ها را فراهم کند.

محصولات برند سارو در گروه یراق درب، شامل این موارد است:

انواع دستگیره درب با کیفیت و بادوام
انواع قفل شامل:
انواع قفل‌ برقی
انواع قفل مقابل برقی
قفل مگنتی
قفل پهن سوئیچی
قفل چهارلول
مغزی قفل شامل:
- کلید معمولی

- کلید کامپیوتری

- آپارتمانی

- سرویس بهداشتی

انواع لولا شامل:
تخت
تخت سرتخت
قابلمه
پروانه
هماهنگ‌کننده‌ی درب دولنگه
مقابلی برای درهای دولنگه
لومباردی نیز در دسته‌بندی یراق درب دارای محصولاتی زیبا، لوکس و بادوام است. لومباردی بیشتر عرضه کننده دستگیره‌های در زیبا با طراحی هنری است. برخی دستگیره‌های لومباردی، برنزی، برخی طلایی و برخی سیلور هستند. لومباردی طراحی‌های متنوعی دارد و هم برای طراحی‌های کلاسیک و هم طراحی‌های مدرن می‌توان از محصولات آن استفاده کرد. انواع آن شامل موارد زیر می‌شود:

دستگیره در ورودی
دستگیره در ورودی آپارتمان
دستگیره در معمولی (اتاق و ...)
دستگیره گرد
دستگیره در سرویس بهداشتی (مجهز به قفل)
ساروگلوبال عرضه کننده باکیفیت‌ترین یراق آلات ساختمان

هم سارو و هم لومباردی ارائه دهنده انواع گوناگون آرام بند برای درهای فلزی، چوبی و شیشه‌ای هستند. آرام بندها بسته به وزن و کیفیت در انتخاب می‌شوند و می‌توانند بر روی درهایی با وزن 20 تا 160 کیلوگرم نصب شوند.

انواع آرام بند شامل:

آرام بند بازویی
آرام بند ریلی
لولای آرام بند
تمام این محصولات، تنوع، دوام و کیفیتی فوق‌العاده دارند.

ساروگلوبال عرضه کننده باکیفیت‌ترین یراق آلات ساختمان

 

یراق کابینت

یراق کابینت سارو که عمدتا شامل پروفیل و لولا کابینت و همچنین انواع جک های کابینت می‌شود، دارای انواع متنوع با طرح‌های گوناگون است.

نوع دیگری از یراق کابینت سارو، پروفیل دستگیره لبه است که ساختار و کارکرد آن با انواع معمول دستگیره‌ها تفاوت دارد. این پروفیل لبه‌ی کابینت‌ها نصب می‌شود و حالتی یک تکه با جای دست برای باز و بسته کردن دارد.

دیگر دسته‌ی محصولات در یراق کابینت، انواع لولای کابینت است که عمدتا از نوع آرام‌بند هستند. لولای کابینت برای درهایی با وزن کم طراحی شده‌اند.

محصولات دیگر سارو در دسته یراق کابینت شامل این موارد است:

پایه کابینت
پروفیل ریل
جک متقارن کابینت
جک آرام‌بند کابینت
جک اتوبوسی کابینت
جک گازی کابینت
ریل کشو
مقسم کشو
پاخور کابینت
و محصولات ظریف و کاربردی دیگر که همه دارای دوام و بهره‌مند از طراحی فوق‌العاده هستند.

 

اکسس کنترل

صنعت و تکنولوژی در دنیای مدرن روزبه‌روز ارمغان‌های تازه‌ای برای زندگی راحت‌تر و ایمن‌تر فراهم می‌کند. از جمله تکنولوژی‌های بسیار مفید و کارآمد، اکسس کنترل است که تردد را کنترل می‌کند. اکسس کنترل درواقع تجهیزاتی است که ورود و خروج افراد به مکان را بررسی می‌کند و گزارش می‌دهد.

این تجهیزات به انواع قفل‌های برقی متصل می‌شوند و افراد را با معیارهای گوناگونی که به ‌آن‌ها برنامه داده شده، شناسایی می‌کنند. این معیارها می‌تواند چهره، اثر انگشت، کارت ورود و ... باشد که توسط اکسس کنترل بررسی می‌شود و به افراد اجازه ورود و خروج می‌دهد.

با کمک اکسس کنترل همچنین می‌توان محدودیت‌هایی در تعداد افراد تردد کننده یا استفاده‌کننده از مکان ایجاد کرد.

محصولات ساروگلوبال در این زمینه شامل موارد زیر است:

ریموت کپی کننده
ریموت و رسیور شامل:
- تک‌کاناله

- دوکاناله

دستگاه کارت‌خوان
صفحه کلید برای ورود رمز (ضد آب)
دستگاه اثر انگشت
دکمه خروج
همه‌ی این محصولات از برند سارو هستند که کارایی و کیفیت را تضمین می‌کند.

با سابقه ساروگلوبال و حوزه فعالیت این سازمان آشنا شدیم. محصولات سارو علاوه بر این دسته‌بندی‌های عمده شامل مواردی دیگر نیز می‌شود که میتوانید در سایت saroglobal.ir مشاهده نمایید. ساروگلوبال با سال‌ها سابقه و توجه به نیازهای مصرف‌کنندگان، یکی از جامع‌ترین و معتبرترین منبع ارائه یراق‌آلات ساختمان است.

منبع: مشرق نیوز

  • مجید قربانی